. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Ga voor jouw ideale beach body

 

 

Zie je hem al voor je? Die beachboy, die bruinverbrande, breedgeschouderde surfdude met zijn woeste zeezouthaar? En jij zit daar met je kipfilets en je thigh-gap die zich nog niet eens laat zien als je steunend een jumping jack probeert. Nope, hier geen bikini body. Werk aan de winkel!

 

Stappenplan voor een bikini (of zwembroek) body

Laten we voorop stellen: wij bij vidaXL geloven niet in kei harde katsdroge gespierde lichamen, tenzij je dat zelf wil. Wij geloven in gezond en haalbaar. Dus daarom een paar handreikingen om jezelf klaar te stomen voor het strandseizoen om je ideale beach body te krijgen. Het is niet moeilijk, het kan gewoon thuis!

Allereerst: ga naar YouTube en zoek een "30 days yoga for beginners" uit. Ieder sterk lichaam begint namelijk met een beetje beweging en vooral een sterke "core". Yoga voor beginners is niet te intensief en toch word je met de dag een beetje gezonder. En na zo'n yogasessie slaap je als een roosje. Is dat even mooi meegenomen! Zowel je flow, als je welverdiende dutje doe je gewoon op een betaalbare yogamat.

Kies de volgende maand voor een 30 day Pilates challenge waarvoor wij ook allerlei attributen in huis hebben. En ja, van Pilates krijg je wel een beetje spierpijn. Gewoon nog een keertje een maandje yoga werkt ook prima hoor!

Ten tweede: halveer de hoeveelheid snoep, koek en drank die je nuttigt. Gewoon ook weer 30 dagen volhouden. En dan, als je niet omkukelt van de sugar cravings, nog een keertje een maandje halveren.

We geven geen garanties over hoeveel de kilo's eraf vliegen. Je bikinibody is gewoon dat lijf waar een bikini aan zit. Maar we geloven wel dat je met meer bravoure over dat strand loopt (met of zonder opblaasbeest) en dat die surfdude of surfvrouw eventjes omkijkt omdat je zit te stralen ... of omdat je ongegeneerd ligt te snurken dankzij de beach-yoga.

 

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .